Роскомнадзор виніс ЗМІ попередження за публікацію рішень суду

Роскомнадзор виніс попередження петербурзькому агентствуСудові рішення РФ” за публікацію текстів чотирьох судових рішень, розповів РБК головний редактор видання Павло Нетупскій. Його слова підтверджує документ від наглядового відомства від 22 червня за підписом заступника керівника Роскомнадзора Антоніни Прієзжева (є у РБК).

Претензії Роскомнадзора, як випливає з листа, стосуються чотирьох публікацій на сайті агентства, всі вони стосуються судових рішень. Роскомнадзор угледів в публікації судових рішень розкриття персональних даних, що дозволяють ідентифікувати учасників процесу - позивачів і відповідачів. Це порушує положення російського законодавства про ЗМІ, яке забороняє розголошувати в засобах масової інформації (ЗМІ) спеціально охоронювану законом таємницю. Які конкретно дані не влаштували Роскомнадзор в наведених на сайті “Судових рішень РФ”, в попередженні не вказано. Представник Роскомнадзора Вадим Ампелонскій не відповів на запит РБК.

Головний редактор “Судових рішень РФ” Павло Нетупскій розповів РБК, що на сайті агентства “дослівно відтворюються” рішення - в тому вигляді, в якому вони викладені на сайті самих судів: написаний “робот” в автоматичному режимі “обходить” сайти і збирає опубліковані рішення .

Представник петербурзького відділення Фонду захисту гласності (некомерційна організація, створена в 1991 році, входить до Міжнародної асоціації із захисту свободи слова) Роман Захаров зазначає, що Роскомнадзор вперше виносить ЗМІ попередження за дослівне відтворення судового вироку. Виходить, що відомство оскаржує порядок публікації рішень на сайтах судів, міркує Захаров. На його думку, подібний крок може стати “обкаткою” технології: “Спочатку вони [Роскомнадзор] чіпляються до одного ресурсу, а потім почнуть виносити попередження за висвітлення публічних судових процесів в пресі”.

5 July 2016

Путін підписав закон про визнання учасників операції в Сирії ветеранами бойових дій
Суд відмовився задовольнити позов Навального до ВГТРК

• "Нова газета" може бути закрита »»»
“Нова газета” програла в суді Роскомнагляд. Таким чином, визнано законним попередження, винесене цим відомством видання за пропаганду фашистських поглядів.
• Сюткін не хоче ББПЕ. »»»
Роскомнадзор подав позов до Міщанський райсуд Москви проти адміністрації сайту Lurkmore.
• Профільний комітет ГД РФ розгляне законопроект про інсайдерської інформації 16 червня »»»
Комітет Держдуми з фінансового ринку на засіданні в середу, 16 червня.
• Аудитор ЮКОСа виграв в суді у російських податківців: компанії виплачено 88500000 руб »»»
У день відкриття Петербурзького міжнародного економічного форуму завершилася тривала більше чотирьох років тяганина між російськими податківцями і аудиторською компанією PricewaterhouseCoopers.
• У Челябінську судять керівників і співробітників ГУФСІН за вбивство 4 ув'язнених. На лаві підсудних 18 осіб - 20 адвокатів, 4 прокурора і 176 томів справи. »»»
У Челябінському обласному суді почався безпрецедентний процес у справі про вбивство в травні 2008 року чотирьох ув’язнених в Копейськ виправній колонії № 1.